DAPZWD-dierenartsen-meppel_header-staart

Het laatste nieuws en actualiteiten van DAPZWD

In de dierenzorg is steeds meer mogelijk en zijn ook steeds meer aanbieders. Bij wie is je dier in goede handen en waarom?

Ook dit jaar is het weer Juni Chipmaand.

Gedurende de hele maand kost het plaatsen en registreren van een chip €25,-

konijnen vaccineren

Konijnen vaccinatiedag 2017

Met de start van dit mooie voorjaar moeten we ook weer starten met de vaccinatie van konijnen tegen myxomatose, deze ziekte wordt namelijk overgedragen door muggen.

Workshop Paard & Voeren

Tijdens deze interactieve workshop leer je de conditie van je paard te beoordelen en de kwaliteit van het voer te herkennen.READ MORE

gebit huisdier hond kat dierenarts

Februari, de maand van het gebit

De gehele maand van het gebit gratis gebitsafspraken* en gebitspakketjes zolang de voorraad strekt.
Ook is er deze maand 15% korting op de gebitsbehandelingen.
10% korting op CET tandpasta en tandenborstelsetjes.
10% korting op vingerborsteltjes.

overgewicht bi jhuisdieren

Overgewicht bij huisdieren

Na oud en nieuw maken we bijna allemaal wel goede voornemens. Wat ga ik dit jaar anders doen dan het voorgaande jaar? Maken we eigenlijk ook goede voornemens voor onze huisdieren?READ MORE

Nieuwe vloer